GYAKORI KÉRDÉSEK
- Külföldre is lehet kérni a kiszállítást?
Igen, külföldi szállításra is van lehetőség, bankkártyás előre fizetéssel.
A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.
Szállítási idő: a szomszédos országokba 2-3 munkanap, a távolabbi országokba 4-5 munkanapon belül.
- Hova utaljak, ha banki átutalást választottam?
Átutaláshoz szükséges adatok:
ÚJ bankszámlaszám: 12600016-17649678-67399013
Számlatulajdonos: Pillapompa Kft.
Közlemény: rendelésszámodat tüntesd fel
- Mennyibe kerül a szállítás?
A csomagok kiszállítását országosan a GLS, Packeta, Foxpost és az MPL(Posta) futárszolgálatok végzik.
GLS házhozszállítás és GLS csomagpont díja: 1690Ft
MPL házhozszállítás díja: 1490 Ft
Packeta csomagpont díja: 1190Ft
PostaPont, Posta, Foxpost csomagautomata díja: 1190 Ft
A szállítás INGYENES 45.000Ft végösszegű vásárlás felett.
- Előre utaltam a vásárlásom végösszegét, miért nem került feladásra a rendelésem?
Ez általában akkor fordul elő, ha az átutalt összeg nem egyezik a rendelésed végösszegével vagy a közlemény rovatban nem/helytelenül tüntetted fel a nevedet/rendelésszámodat.
Ez akár több munkanappal is meghosszabbíthatja a rendelésed feldolgozását és így később kapod meg a csomagodat.
Ezért célszerű többször is ellenőrizni az utalandó összeget és a közlemény rovatot, hiszen az az érdekünk, hogy minél gyorsabban megkapd a csomagodat!
- Van lehetőség személyes átvételre?
Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag online tudsz vásárolni.
- Hogyan tudok fizetni?
GLS és MPL házhozszállítás esetén fizethetsz utánvéttel a futárnál, banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel.
A GLS csomagpont/Posta/Csomagautomata szállítási mód esetében, csak bankkártyás fizetés és előreutalás érhető el.
- Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?
Legtöbbször a hibásan megadott email cím áll a háttérben. A sikeres megrendelésről ugyanis minden esetben visszaigazolást küldünk e-mailben. Érdemes ellenőrizni a promóció és spam mappában is!
Ha megrendeléskor biztosan helyesen adtad meg az e-mail címedet és mégsem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen és leellenőrizzük, hogy ténylegesen beérkezett-e hozzánk a rendelésed.
- Mennyi idő a kiszállítás?
Ha a GLS futárszolgálatot választottad, akkor a 17.00 óráig leadott rendelésedet általában már a következő munkanapon kézbesítjük - kivéve túlterhelt időszakokban pl.: Black Friday. A hétvégi és pénteken 17.00 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra.
Ha az MPL házhozszállítást/Packeta/MPL csomagautomata/PostaPontot/Foxpostot választottad, akkor a kiszállítás 2-4 munkanapot is igénybe vehet.
- Kapok értesítést a szállításról?
A kiszállítás előtt e-mail és SMS értesítést küld a futárszolgálat a várható kézbesítésről.
- Utólag módosíthatom a szállítási címem?
Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail-ben megtalálható, így szükség esetén vele egyeztethetsz a kézbesítés időpontjáról.
- Utólag módosíthatom a rendelésem?
Sajnos a megrendeléseket a rendelés leadása után nem tudjuk módosítani, mivel azonnal feldolgozásra kerülnek.
Javasoljuk, hogy a véglegesítés előtt még egyszer ellenőrizd le a rendelésed tartalmát és az adataidat.
Ha változtatnál, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot e-mailben (info@pillapompa.hu), azonban nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelésed még módosítható lesz.
- Utólag törölhetem a rendelésem?
A megrendelések rendkívül gyors feldolgozási ideje miatt előfordulhat, hogy a leadás után már nem tudjuk törölni a rendelésedet.
Ha mégis elállnál a vásárlástól, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen és megbeszéljük a rendelkezésre álló alternatív lehetőségeket.
- Nem tetszik a termék, elállhatok a vásárlástól?
Hivatalosan minden vásárlónak jogában áll a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól, amennyiben nem teljesen elégedett a termékkel. Azonban a Pillapompa webáruház meghosszabbította ezt, tehát 30 napos garanciát vállalunk a termékeinkre.
- Sérült/hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a csomagod láthatóan sérült kézbesítéskor, minden esetben kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.
Amennyiben nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen, és hivatkozz a rendelési számodra. Kérünk, hogy a könnyebb ügyintézés érdekében küldj nekünk fotót a termékről, amit kaptál, hogy mi is lássuk a probléma mibenlétét.
- Nem érkezett meg időben a csomagom, mit tegyek?
Csomagodat nyomonkövetheted a futárszolgálattól kapott e-mailben található csomagszámmal.
A megrendeléseket a megadott határidőn belül igyekszünk kézbesíteni. Azonban esetenként előfordulhatnak váratlan késések, fennakadások a szállítás során, rendszerhiba amelyek rajtunk kívül állnak, késés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen.
- Hogyan használhatom fel a kuponkódom?
A kuponkódodat a kosárban tudod aktiválni, az „Kattints ide a kód megadásához” mezőbe beírva, majd az “Kupon beváltása” gombra kattintva.
Győződj meg arról, hogy pontosan úgy írtad be a kuponkódot, ahogyan azt megkaptad.
A Pillapompa fenntartja a jogot bármely promóció törlésére vagy módosítására. A kuponkódok nem működnek együtt más kuponkódokkal, illetve akciós termékekre nem használhatóak fel.
Ha bármilyen problémád adódik, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen.
- Hogyan tároljam a termékeket?
A termékeket típustól függően különböző módon kell helyesen tárolni. A legtöbb esetben azt javasoljuk, hogy hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől védve tárold őket. Hogy egy kicsit pontosabbak legyünk nézzünk néhány példát:
Ragasztó: mindig tartsd távol a közvetlen napfénytől, óvd a magas hőmérséklettől és nedvességtől. Javasoljuk, hogy a ragasztót légmentesen záródó tartályban tárold (Pl.: Vákuumos ragasztótartó konténer)
Műszempillák: Ha épp nem használod őket, akkor tartsd az eredeti szempilladobozban, szekrényben tárolva. Ha használatban vannak és a szempillacsíkokat a palettán tárolod, akkor a palettát használat után mindig tartsd zárt helyen, vagy rendszerezőben, hogy megvédd a pillákat a portól.
Applikátorok, kefék: Mindig tartsd őket zárt helyen, vagy az eredeti csomagolásukban, hogy megvédd őket a portól.
- Egyéb kérdésem van, kihez fordulhatok?
A legegyszerűbben az info@pillapompa.hu e-mail címen tudod felvenni velünk a kapcsolatot.