Pillapompa webáruház
Kategóriák
Pillapompa webáruház
  • Kategóriák
    • UV technológia
    • ÚJDONSÁG - Anime szempilla kollekció
    • Műszempillák
    • Ragasztók, elő,- és utóápolók
    • Ragasztótartók
    • Szempilla lifting
    • Alátétek, tapaszok
    • Applikátorok, kefék, ecsetek
    • Paletták, rendszerezők
    • Csipeszek
    • Egyéb kiegészítők
    • Kezdőcsomagok, babafejek
    • Összes termék
  • Hűségprogram
  • GYIK
  • Pillás blog
  • Oktatás
  • Szolgáltatások
  1. GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

 

  • Külföldre is lehet kérni a kiszállítást?

    Igen, külföldi szállításra is van lehetőség, bankkártyás előre fizetéssel.

    A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

    Szállítási idő: a szomszédos országokba 2-3 munkanap, a távolabbi országokba 4-5 munkanapon belül.

 

  • Hova utaljak, ha banki átutalást választottam?

    Átutaláshoz szükséges adatok:

    ÚJ bankszámlaszám: 12600016-17649678-67399013

    Számlatulajdonos: Pillapompa Kft.

    Közlemény: rendelésszámodat tüntesd fel


 

  • Mennyibe kerül a szállítás?

    A csomagok kiszállítását országosan a GLS, Packeta, Foxpost és az MPL(Posta) futárszolgálatok végzik.

    GLS házhozszállítás: 1690Ft

    GLS csomagautoma/csomagpont: 1190 Ft

    MPL házhozszállítás díja: 1490 Ft

    Foxpost csomagpont díja: 1690Ft

    PostaPont, Posta, Foxpost csomagautomata díja: 1190 Ft

    A szállítás INGYENES 45.000Ft végösszegű vásárlás felett.


 

  • Előre utaltam a vásárlásom végösszegét, miért nem került feladásra a rendelésem?

    Ez általában akkor fordul elő, ha az átutalt összeg nem egyezik a rendelésed végösszegével vagy a közlemény rovatban nem/helytelenül tüntetted fel a nevedet/rendelésszámodat.

    Ez akár több munkanappal is meghosszabbíthatja a rendelésed feldolgozását és így később kapod meg a csomagodat.

    Ezért célszerű többször is ellenőrizni az utalandó összeget és a közlemény rovatot, hiszen az az érdekünk, hogy minél gyorsabban megkapd a csomagodat!


 

  • Van lehetőség személyes átvételre?

    Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag online tudsz vásárolni.

 

  • Hogyan tudok fizetni?

    GLS és MPL házhozszállítás esetén fizethetsz utánvéttel a futárnál, banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel.

    A GLS csomagpont/Posta/Csomagautomata szállítási mód esetében, csak bankkártyás fizetés és előreutalás érhető el.

 

 

  • Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?

    Legtöbbször a hibásan megadott email cím áll a háttérben. A sikeres megrendelésről ugyanis minden esetben visszaigazolást küldünk e-mailben. Érdemes ellenőrizni a promóció és spam mappában is!

    Ha megrendeléskor biztosan helyesen adtad meg az e-mail címedet és mégsem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen és leellenőrizzük, hogy ténylegesen beérkezett-e hozzánk a rendelésed.


 

  • Mennyi idő a kiszállítás?

    Ha a GLS futárszolgálatot választottad, akkor a 12.00 óráig leadott rendelésedet általában már a következő munkanapon kézbesítjük - kivéve túlterhelt időszakokban pl.: Black Friday. A hétvégi és pénteken 12.00 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra.

    Ha az MPL házhozszállítást/MPL csomagautomata/PostaPontot/Foxpostot választottad, akkor a kiszállítás 2-4 munkanapot is igénybe vehet.


 

  • Kapok értesítést a szállításról?

    A kiszállítás előtt e-mail és SMS értesítést küld a futárszolgálat a várható kézbesítésről.

 

  • Utólag módosíthatom a szállítási címem?

    Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mailben megtalálható, így szükség esetén vele egyeztethetsz a kézbesítés időpontjáról.

 

  • Utólag módosíthatom a rendelésem?

    Sajnos a megrendeléseket a rendelés leadása után nem tudjuk módosítani, mivel azonnal feldolgozásra kerülnek.

    Javasoljuk, hogy a véglegesítés előtt még egyszer ellenőrizd le a rendelésed tartalmát és az adataidat.

    Ha változtatnál, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot e-mailben (info@pillapompa.hu), azonban nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelésed még módosítható lesz.


 

  • Utólag törölhetem a rendelésem?

    A megrendelések rendkívül gyors feldolgozási ideje miatt előfordulhat, hogy a leadás után már nem tudjuk törölni a rendelésedet.

    Ha mégis elállnál a vásárlástól, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen és megbeszéljük a rendelkezésre álló alternatív lehetőségeket.


 

  • Nem tetszik a termék, elállhatok a vásárlástól?

    Hivatalosan minden vásárlónak jogában áll a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól, amennyiben nem teljesen elégedett a termékkel. Azonban a Pillapompa webáruház meghosszabbította ezt, tehát 30 napos garanciát vállalunk a termékeinkre.

 

  • Sérült/hibás terméket kaptam, mi a teendő?

    Amennyiben a csomagod láthatóan sérült kézbesítéskor, minden esetben kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.

    Amennyiben nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen, és hivatkozz a rendelési számodra. Kérünk, hogy a könnyebb ügyintézés érdekében küldj nekünk fotót a termékről, amit kaptál, hogy mi is lássuk a probléma mibenlétét.


 

  • Nem érkezett meg időben a csomagom, mit tegyek?

    Csomagodat nyomonkövetheted a futárszolgálattól kapott e-mailben található csomagszámmal.

    A megrendeléseket a megadott határidőn belül igyekszünk kézbesíteni. Azonban esetenként előfordulhatnak váratlan késések, fennakadások a szállítás során, rendszerhiba amelyek rajtunk kívül állnak, késés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen.


 

  • Hogyan használhatom fel a kuponkódom?

    A kuponkódodat a kosár összesítő oldalon tudod aktiválni, a „Kuponkód” mezőbe beírva.

    Győződj meg arról, hogy pontosan úgy írtad be a kuponkódot, ahogyan azt megkaptad.

    A Pillapompa fenntartja a jogot bármely promóció törlésére vagy módosítására. A kuponkódok nem működnek együtt más kuponkódokkal, illetve akciós termékekre nem használhatóak fel.

    Ha bármilyen problémád adódik, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@pillapompa.hu e-mail címen.


 

  • Hogyan tároljam a termékeket?

    A termékeket típustól függően különböző módon kell helyesen tárolni. A legtöbb esetben azt javasoljuk, hogy hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől védve tárold őket. Hogy egy kicsit pontosabbak legyünk nézzünk néhány példát:

    Ragasztó: mindig tartsd távol a közvetlen napfénytől, óvd a magas hőmérséklettől és nedvességtől. Javasoljuk, hogy a ragasztót légmentesen záródó tartályban tárold (Pl.: Vákuumos ragasztótartó konténer)

    Műszempillák: Ha épp nem használod őket, akkor tartsd az eredeti szempilladobozban, szekrényben tárolva. Ha használatban vannak és a szempillacsíkokat a palettán tárolod, akkor a palettát használat után mindig tartsd zárt helyen, vagy rendszerezőben, hogy megvédd a pillákat a portól.

    Applikátorok, kefék: Mindig tartsd őket zárt helyen, vagy az eredeti csomagolásukban, hogy megvédd őket a portól.


 

  • Egyéb kérdésem van, kihez fordulhatok?
    A legegyszerűbben az info@pillapompa.hu e-mail címen tudod felvenni velünk a kapcsolatot.
Vásárlói fiók
    • Hűségprogram
    • Belépés
    • Regisztráció
    • Profilom
    • Kosár
    • Kedvenceim

 

Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőség
  • Garancia és termékvisszaküldés
  • Üzenetküldés
Ügyfélszolgálat

info@pillapompa.hu

Hétfő: 09.00 - 17.00
Kedd: 09.00 - 17.00
Szerda: 09.00 - 17.00
Csütörtök: 09.00 - 17.00
Péntek: 09.00 - 17.00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva

  • facebook

  • instagram

  • tiktok

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozóink egyedi kuponokban, kedvezményekben részesülnek és elsőként kapnak információt az újdonságokról, akciókról.

Feliratkozás
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • UV technológia
  • ÚJDONSÁG - Anime szempilla kollekció
  • Műszempillák
  • Ragasztók, elő,- és utóápolók
  • Ragasztótartók
  • Szempilla lifting
  • Alátétek, tapaszok
  • Applikátorok, kefék, ecsetek
  • Paletták, rendszerezők
  • Csipeszek
  • Egyéb kiegészítők
  • Kezdőcsomagok, babafejek
  • Összes termék
  • Hűségprogram
  • GYIK
  • Pillás blog
  • Oktatás
  • Szolgáltatások
Belépés
Regisztráció
Szeretettel sütve!
Sütiket használunk a lehető legjobb vásárlási élmény érdekében, ami számos kényelmi funkcióval együtt jár, mint például a testreszabott termékajánlatok! :) További információt az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.